دانلود آهنگ جدید

تنهایی
•´`•. ♪Ē❤ŜĦ❤Ḡħ♪.•´`•

I LOVE YOU




سـلامـتی اونـایی که حرمـت نون و نـمک که هـیچ! حـرمـت زخـمایی
کـه بـاهاشـون خورده بـودیم رو هـم نـگه نـداشـتن...
سـلامتی اونایی که دوست داشتیم مال مـا بـشن ولی جـلو چـشممون مـال یـکی دیگـه شدن....
سـلامتی اونـایی که آرزو بـودن ولـی رویـا شـدن....
سـلامـتی اونـایی که هرچقـدم بی معـرفت بـاشن بـازم درگیرشونیـم.....
سلامتی اونایی که دلشون گیره یه بی معرفته سلامتی دوستای قدیمی که به خاطر باورحرف
جنس مخالف پا رو تمام حرمت ها گذاشتن و اشتباهی کردن که با هیچی جبران نمیشه

 

 

 

 

آنکس که میگفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد

  رهگذری بود که روی برگ های پاییزی راه میرفت واین صدای:

               خش خش برگ ها..............................

  همان آوازی بود که من گمان میکردم میگوید:

              دوستت دارم.....................................


 

 

فریاد زدم دوستت دارم صدایم را نشنیدی!

 

اعتراف کردم که عاشقم ، جرم مرا باور نکردی!

 

گفتم بدون تو میمیرم ، لبخندی تلخ زدی !

 

از دلتنگی ات اشک ریختم ، چشمهای خیسم را ندیدی!

 

چگونه بگویم که دوستت دارم تا تو نیز در جواب بگویی که من هم

 

همینطور!

 

چگونه بگویم که بی تو این زندگی برایم عذاب است ، تا تو نیز

 

مرا درک کنی!

 

صدای فریادم را همه شنیدند  جز او که باید میشنید!

 

اشکهایم را همه دیدند!

 

آشیانه ای که در قلبت ساخته ام تبدیل به قفسی شده که تا آخر

 

در اینجا گرفتارم!

 

گرفتار عشقی که باور ندارد مرا ،

 

فکر میکند که این عشق مثل عشقهای دیگر این زمانه خیالیست ،

 

حرفهای من بیچاره دروغین است!

 

حالا دیگر آموخته ام که کلام دوستت دارم را بر زبان نیاورم ،

 

دیگر اشک نریزم و  درون خودم بسوزم !

 

اگر دلتنگت شدم با تنهایی درد دل کنم و اگر مردم نگویم که

 

از عشق تو مردم !

 

اما رفتنم محال است ، عشق که آمد ، دیگر رفتنی نیست ، جنون که آمد ،

 

عقل در زندگی حاکم نیست!

آنقدر به پایت مینشینم تا بسوزم، تا ابد به عشقت زندگی میکنم تا بمیرم !

 

گرچه شاید مرا به فراموشی بسپاری ،

 

اما عشق برای من با ارزش و فراموش نشدنیست است!

 

 


 

دلم یک اتفاق ...

نه !

یک معجزه می خواهد 

دستی که سرم را به شانه ی تو برساند 

و ...

ببارم همه ی این روزها را ...!

 

 

گاهی

 

 

نیاز داری به یه آغوش بی منت

 

 

که تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد

 

 

 

که وقتی تو اوج تنهایی هستی

 

 

با چشماش بهت بگه :

 

 

هستم تا ته تهش! هستی؟؟؟

 


 

آمدم تا مست و مدهوشت كنم... اما نشد!

 

عاشقانه تكيه بر دوشت كنم... اما نشد!

 

آمدم تا از سر دلتنگي ام

 

گريه تلخي در آغوشت كنم... اما نشد!

 

نازنينم ياد تو هرگز نرفت از خاطرم

 

سعي كردم كه فراموشت كنم... اما نشد!

 

 

 

به سلامتی دلی که هزاربار شکست اما هنوز شکستن بلد نیست


 



 

 


 

 

 

 





 

 

 

 



 

 

 

 


 

 

 


نظرات شما عزیزان:

mohammadslr
ساعت21:50---13 آذر 1393
وب خیلی خوبی داری ..
مطالب وبت روی آدم تاثیر گذاره ... خوبه خیلی
به منم سر بزنید ...
موفق و مانا باشی
پاسخ:مرسی


mohammadslr
ساعت21:44---13 آذر 1393
وقتی که سردش بود ..
شمع قلبم رو براش روشن کردم تا احساس سردی نکنه ...
وقتی که ذوب شدم بهم گفت :.....
خداحافظ......
پاسخ:مرسیاز نظرت


Miss Parisa
ساعت21:05---12 آذر 1393
يه روزي مياد كه بعدش ديگه مهم نيست فردايي در كار هست يانه؟

اون روز...

يا خيلي خوشبختي

يا خيلي بدبخت



ali
ساعت13:57---11 آذر 1393
این شب ها
چشم های من خسته است
گاهی اشک
گاهی انتظار...

این سهم چشم های من است.

مترسک ناز می کند
کلاغ ها فریاد می زنند
و من سکوت می کنم....
سكوت...

این مزرعه ی زندگی من است
خشک و بی نشان!

سلام سر بزن به من
وبت زیباتر از همیشهاست موفق باشی
پاسخ:مرسی از نظرتون بهتون سر میزنم


حسین
ساعت23:24---7 آذر 1393
واقعا خیلی ممنون از وبت من که گریم در اومد آخه شکست عشقی خیلی بده
بازم ممنون از وبت
پاسخ:خواهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







|×سـَنجآق ـهآ×|:
| یک شنبه 7 / 9 / 1393برچسب:تنهایی_تنها_تنهایی,| 8:11 بعد از ظهر|fatemehalizadeh|


| DЭᔕING |






کد ِکج شدَنِ تَصآوير



کد سایه دار کردن عکس

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

کد هدایت به بالا